Gratis digitaal 3D voorbeeld
Gratis verzending (NL/BE)
Bestellen op rekening
Gratis digitaal 3D voorbeeld
Webwinkelkeur beeldmerk

Webwinkelkeur

9.4

0

Liever persoonlijk contact?

Indrukwekkende service!

  • Gratis digitaal 3D voorbeeld
  • Gratis verzending (NL/BE)
  • CO2-neutraal geleverd
  • Scherpe all-in prijzen
  • Bestellen op rekening
  • Ruim 20 jaar ervaring

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je een overzicht van de veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

Algemeen

Hoe worden de inhoudsmaten aangegeven?

Alle inhoudsmaten van het porselein en glaswerk zijn volledig tot de rand gevuld. Houd er dus rekening mee dat bij een kopje van 200 ml, het in de meeste gevallen verstandig is dit met minder milliliters te vullen. Dit is afhankelijk van de vorm van het kopje of de mok.

Twijfel je over welke inhoudsmaat je nodig hebt? 
Vraag dan een sample aan van het artikel om er zeker van de zijn dat de maat goed klopt.

Wat wij ook vaak doen is een foto maken van het product met het gewenste aantal milliliters erin. Meet hiervoor op hoeveel milliliters je koffiezetapparaat precies geeft en stuur ons per e-mail deze informatie, evenals het model dat je op het oog hebt. Vervolgens vullen wij het betreffende product met het opgegeven aantal milliliters en sturen hiervan een foto per e-mail zodat je goed kunt zien of het netjes past.

Bestanden aanleveren

Hoe kan ik mijn ontwerp aanleveren?

Wij raden het aan om je bestand als .PDF aan te leveren. Als dit je niet lukt kun je opsturen wat je hebt en komen wij er in 99% van de gevallen wel uit. Bovendien ontvang je altijd nog een digitale drukproef voordat wij starten met drukken. Ook controleren we altijd je bestand nog op fouten. Let wel op: wij zijn niet verantwoordelijk voor fouten die voortvloeien uit onvolledige controle van de drukproef. Met andere woorden; controleer de drukproef extreem goed op drukkleuren, spelfouten en andere zaken.   

Welke bestandsextensie / welk bestandsformaat raden jullie aan?

Wij kunnen het beste uit de voeten met een vector-bestand. Hieronder vallen o.a. PDF, AI, EPS en SVG-bestanden. Heb je deze niet in bezit? Geen paniek. Onze ervaren grafisch-onderlegde medewerkers weten bijna elk bestand om te vormen tot een werkbaar bestand.

Wat zijn PMS-kleuren?

Een digitale printer bevat meestal 4 kleuren; CMYK. Hiermee kunnen heel veel kleuren behaald worden door de 4 kleuren in wisselende waardes te combineren. Maar CMYK heeft grenzen. Zo kunnen hele felle kleuren niet gemaakt worden en heeft elke printer een afwijking waardoor dezelfde kleur er op elke printer net even anders uitkomt. Om altijd en overal dezelfde kleur te maken, is er een systeem ontwikkeld dat over de hele wereld gebruikt wordt, namelijk Pantone / PMS. Elke kleur heeft een specifiek nummer, zo weet iedere drukker uit welke kleuren jouw logo bestaat en is het resultaat overal gelijk. Let op. Omdat het bedrukken van porselein een ambachtelijk proces is en er geen inkt, maar pigment wordt gebruikt, is PMS een richtlijn. Hierdoor zou er een kleurafwijking van maximaal 10% kunnen optreden.

Is iedere PMS-kleur te drukken?

Op porselein en glaswerk na zijn al onze producten met vrijwel iedere PMS-kleur te bedrukken. Bij porselein en glaswerk zijn er vele PMS-kleuren mogelijk op een aantal uitzonderingen na. Als de gewenste PMS-kleur niet mogelijk is, zullen wij altijd een zo goed mogelijk alternatief bepalen en deze voorstellen in de drukproef. 

Waar vind ik de ontwerpsjablonen?

De ontwerpsjablonen zijn te vinden op de productpagina’s. Als er geen ontwerpsjabloon beschikbaar is voor het product dat je wilt bestellen, dan raden we je aan om deze bij ons op te vragen via info@koffiedrukker.nl. Je zult het sjabloon dan zo spoedig mogelijk ontvangen. 

Kost het geld om een ontwerp te laten maken door jullie?

Wij bieden een volledig gratis professionele ontwerpservice aan. Via onze eigen in-house ontwerpstudio maken we de mooiste ontwerpen en bouwen we je logo kosteloos om naar een technisch goed te bedrukken bestand. Dus ben je niet in het bezit van een vector-logo of weet je niet goed of je een geschikt bestand hebt; laat het ons gerust weten en we helpen je gratis verder.

Wat is een vectorbestand?

Een vectorbestand is het tegenovergestelde van een pixelbestand. Een vectorbestand is vaak een .eps, .ai, .svg of .pdf. Het mooie aan dit bestand is dat het zonder kwaliteitsverlies verschaald kan worden. Zo ben je altijd verzekerd van een scherp resultaat! Een vectorbestand is vaak noodzakelijk voor de productie van onze producten. Is er in jouw organisatie wel een logo maar geen vectorbestand beschikbaar? Geen nood, maak dan gebruik van onze gratis logoservice!

Controleren jullie mijn bestand nog voordat het gedrukt wordt?

Onze eigen grafische ontwerpstudio controleert te allen tijde de aangeleverde bestanden en je ontvangt altijd (ook als je een drukklaar bestand aanlevert) een digitaal drukvoorbeeld ter akkoord. Wij controleren je bestanden op een aantal punten waaronder PMS-kleuren en visuele fouten. Echter is KoffieDrukker.nl niet verantwoordelijk voor fouten in het eindproduct die voortkomen uit onvolledige controle van deze drukproef. Controleer de drukproef die je van ons ontvangt dus altijd aandachtig op fouten!

Kan ik mijn ontwerp door jullie laten wijzigen?

Dit kan zeker. Stuur ons de bestanden die je in bezit hebt en wij bouwen dit kosteloos om. Om ons te helpen is het altijd handig om alle bestanden toe te sturen, zodat wij kunnen kiezen welke voor ons het meest bruikbaar zijn.

Bewaren jullie mijn drukbestanden?

Wij bewaren alle drukbestanden. Dit is makkelijk wanneer je een herbestelling doet of wanneer je een ander product wilt. Zo hebben we een goede referentie van wat we eerder voor je hebben gemaakt. Wil je dat we je bestanden verwijderen uit onze database? Vraag dit dan aan via info@koffiedrukker.nl en we zullen je bestanden verwijderen binnen 1 werkdag. 

Bestellen

Is het mogelijk om een sample te ontvangen?

Dit is mogelijk. Wij rekenen voor het versturen van samples een kleine vergoeding. Als je samples wilt ontvangen verzoeken we je om een e-mail te sturen naar info@koffiedrukker.nl met de gewenste artikelen en het verzend- en factuuradres. Wij zullen je dan een voorstel sturen en na akkoord hierop de samples versturen. Let op: samples zijn helaas niet te retourneren.

Heb ik grafische kennis nodig om te bestellen?

Wij ontzorgen graag. Onze grafische specialisten zijn in staat om van elke ontwerpwens en elk bestand wel een mooi digitaal drukvoorbeeld te maken. En met onze gratis logoservice kan iedereen bij ons bestellen.

Tot wanneer kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Wil je jouw bestelling annuleren of wijzigen? Dit kan tot goedkeuring van de drukproef. Hierna wordt je order ingepland en voorbereid waardoor we de bestelling vaak niet meer kunnen wijzigen of annuleren. Je kunt ons altijd een verzoek indienen door contact met ons op de nemen. 

Ontvang ik nog een drukproef voordat de productie start?

Je ontvangt altijd een digitale drukproef per e-mail ter akkoord. Ook als je een drukklaar ontwerp aanlevert ontvang je nog een digitale drukproef ter akkoord. Je kunt dus met een gerust hart je bestelling plaatsen. 

Wat is jullie minimale afname?

Bij veel porselein en glaswerk is de minimale oplage 24 stuks. Soms ligt deze hoger omdat sommige artikelen in een doos zitten met bijvoorbeeld 36 stuks. Ook bieden we een aantal spoed mokken en kopjes aan welke we vanaf 12 stuks kunnen leveren. Andere producten zoals kartonnen koffiebekers en suikerzakjes hebben weer een heel andere minimale oplage; kijk per product wat hier van toepassing is. Al met al is het dus erg verschillend per product. Op elke product pagina is uiteraard te vinden wat de minimale oplage is van het betreffende product.

Hoeveel verzendkosten rekenen jullie?

Onze prijzen zijn all-in. Wij rekenen geen verzendkosten of andere verborgen kosten. Wel zo fijn! Bij het aanvragen van een offerte op maat kan het zijn dat de verzendkosten wel losgetrokken worden van de totaalprijs. 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Dat hangt af van het gekozen product en is terug te vinden op de productpagina. Bedrukt porselein en glaswerk ligt normaliter tussen de 3 en 4 weken, gegraveerd glaswerk tussen de 1 en 2 weken. Kartonnen koffiebekers worden geleverd na circa 3 weken. In drukke periodes kan de levertijd langer zijn. Als je zeker wilt zijn van de levertermijn neem dat contact met ons op.

Bieden jullie een spoedservice aan?

In sommige gevallen kunnen wij met spoed de artikelen produceren en leveren. Indien je een harde deadline hebt adviseren we je om contact met ons op te nemen zodat we in de planning kunnen kijken of dit haalbaar is voor ons.

Ook hebben we een aantal spoed artikelen welke wij full color bedrukken. Deze zijn te vinden onder het label 'spoed' in het filter gedeelte.

Als je er niet uit komt neem dan gerust contact met ons op zodat we kunnen meedenken.

Is de bedrukking / gravure vaatwasserbestendig?

Dit hangt af van het product en de bewerking.
In het kort zit het zo:

Porselein en keramiek - 100% vaatwasserbestendige en krasvaste bedrukking.
Ongehard glas - vaatwasserbestendige bedrukking voor een respectabele duur en 100% krasvast.*
Gehard glas - beperkt vaatwasserbestendig, wel afwasbestendig, daarom raden we aan met de hand te wassen.*
*Voor alle glassoorten geldt dat alleen een gravure 100% vaatwasserbestendig is.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Omdat wij uitsluitend gepersonaliseerde producten leveren zijn deze niet te retourneren. Dit komt omdat we de producten niet kunnen hergebruiken. Is je bestelling niet geleverd zoals je verwacht had door bijvoorbeeld breuk of productiefouten? Stuur je klacht inclusief foto’s dan naar info@koffiedrukker.nl en we kijken samen naar een passende oplossing.

Wat moet ik doen als mijn producten beschadigd zijn aangekomen?

Zijn je producten beschadigd of niet heel aangekomen? Vervelend! We lossen dit graag zo goed mogelijk op. We raden je aan om direct foto’s te maken van de situatie. Is de verpakking ook beschadigd? Maak hier dan ook een foto van en stuur de foto’s en een toelichting naar info@koffiedrukker.nl. Een van de medewerkers van KoffieDrukker.nl zal hierna spoedig contact met je opnemen om de klacht op te lossen.

Kan ik een scherpere prijs krijgen?

De prijzen in onze webshop zijn zo scherp mogelijk ingestoken. Dit doen we zodat we geen korting meer hoeven te geven, omdat we al de scherpste prijs al aanbieden. Als je meerdere artikelen bestelt met dezelfde opdruk is een korting soms wel mogelijk. Wij adviseren je in dat geval om een offerte aan te vragen. 

Na hoelang ontvang ik een digitaal 3D voorbeeld?

Wij streven ernaar om drukproeven binnen 4 werkuren te sturen. In drukke periodes kan dit uitlopen tot 8 werkuren. Heb je na 8 werkuren nog geen bericht van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op!

Kan ik ook als particulier bestellen?

Wij leveren uitsluitend aan bedrijven en instellingen. Consumenten kunnen we helaas niet helpen.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Bij ons kun je online op verschillende manieren afrekenen, maar ook bestellen met achteraf betalen is geen enkel probleem.

Wanneer ontvang ik mijn factuur?

Als je voor achteraf betalen hebt gekozen, ontvang je de factuur nadat alle goederen verzonden zijn. Heb je online afgerekend? Dan ontvang je de factuur binnen 1-2 werkdagen na het plaatsen van je bestelling.

Kan ik mijn factuur opnieuw opvragen?

Dit is zeker mogelijk. Stuur je verzoek naar info@koffiedrukker.nl. 

Moet ik btw betalen als Belgisch bedrijf?

Indien je een geldig ondernemingsnummer hebt en gevestigd bent in België factureren wij zonder btw. Geef je ondernemingsnummer door tijdens het bestellen of per mail tijdens het offertetraject.

Klantenservice

Veelgestelde vragen

Een overzicht van de meestvoorkomende vragen.

Chatten

Vanaf 9:00u op de eerstvolgende werkdag.

E-mailen

Voorzien van een antwoord binnen 4 werkuren.

Bellen

Vanaf 9:00u op de eerstvolgende werkdag.

Winkelmandje

laadanimatie

Koekje bij de koffie?

Wij maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Dit kunnen functionele, analytische of marketing cookies zijn. Wij gaan uiteraard zorgvuldig met uw gegevens om.